15. februára 2013

Kaviarňový recenzent: KA COFFEE Prešov

KA COFFEE je sieť kaviarní so šiestimi prevádzkami po takmer celom Slovensku. Je to paradox, ale v Bratislave ich nenájdete. Zato v Trenčíne, Zvolene, Banskej Bystrici, Košiciach a v Prešove áno. Interiérom a prostredím sa mi kaviareň spolu s terasou celkom páčila. Vlastne viac než celkom, takýto štýl kaviarní milujem! Čo vo mne zanechalo už menej príjemný dojem, bola obsluha. Nie že by daná slečna bola škaredá, naopak, len jej prístup bol trochu iný, než inde. Už pri príchode sa rútila oproti a k preletela ako teľa, tak som sa jej pozdravil aspoň ja, no a keď som sa konečne dostal na rad, tak som si u nej objednal Espresso Papa Nová Guinea. Asi po piatich minútach sa vrátila, či si to prosím s alebo bez mlieka... Chvíľku za mojou vysnívanou kávičkou som si skrátil listovaním novín, ktoré majú k dispozícii na stene v regáli. Reku, aspoň niečo. Dopyté, Hospodárske noviny prečítané (mimochodom, Warrenovi Buffettovi blahoželám, celý život túžil po kečupe od Hainzu, až si ho nakoniec kúpil. Celú firmu.), idem platiť. Keď mi tá istá slečna asi po minúte hrabania sa v peňaženke konečne vydala, pobral som sa preč s myšlienkou, že to bude buď brigádnička, alebo tu je dnes po prvý krát, pretože nervozita z nej priam vyžarovala.


Aby som len nekritizoval, ich veľkým plusom je, že každému vlastníkovi ISIC, ITIC alebo EURO26 karty ponúkajú 10% zľavu na všetky svoje zákusky a nealko nápoje.

Viac informácií na ich webe a nie veľmi aktívnej Facebook stránke. Hodnotím 5/10.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára