6. februára 2013

Interaktívne reklamy, ktoré si budete chcieť pustiť znova a znova

Podľa mnohých odborníkov v oblasti marketingu a reklamy je budúcnosť šírenia reklamného obsahu vo videu a to hlavne kvôli tomu, že už dnes dokáže divákovi ako potenciálnemu záujemcovi o daný produkt ponúknuť peknú interakciu, vďaka ktorej samotný divák dokáže ovplyvniť dej reklamného spotu.

Vzorovou ukážkou, ako taká interaktívna reklama vo forme videa môže vyzerať by mohla byť kampaň Tippex Experience, v ktorej je vyobrazená oslava narodením medveďa v pozadí s pádom meteoritu.



Ďalšou zaujímavou ukážkou je reklama na energetický nápoj RedBull. V nej bude úlohou diváka si pozorne všímať umiestnenie plechovky vo videu, na ktorú je pre pokračovanie príbehu potrebné kliknúť.



Novozélandský podnik Hell's Pizza natočil interaktívne zombie video, kde v úlohe doručovateľa musíte robiť rozhodnutia, aby sa objednávka dostavila aj napriek nástrahám v podaní krvilačných beštií na miesto určenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára