28. decembra 2012

Neznášam, keď ľudia neznášajú Vianoce

Pre mnoho ľudí sú Vianoce obdobím stresu, nervov a neviem čoho všetkého a nemám rád, ak ľudia, ktorý vnímajú Vianoce ako niečo zlé, ich svojím hejtovaním kazia aj ostatným  Nám, ktorý Vianoce napriek všetkým týmto okolnostiam zbožňujeme. Áno, Vianoce milujem. Nie kvôli kope darčekov, koláčov, rezňov a kadejakých ďalších "ov", ale kvôli tej zázračnej atmosfére, ligotajúcemu sa stromčeku, vŕzgajúcemu snehu pod nohami a každoročne sa opakujúcim rozprávkam v televízii. Áno, baví ma každý rok počuť „Kéééévííín!“, „Je ti zima dievčatko?“, a vidieť, ako Popolúška triedi rozsypaný hrach a šošovicu na zemi a ako jej prídu holuby na pomoc.
Ľudia, ktorý majú voči tomuto sviatku takú averziu by si mali uvedomiť, že aj oni ich môžu prežiť v kľude. Všetko je to iba o tom, ako si to spravíš – tak máš. Na druhú stranu, také hromadné SMS priania bež štipky originality nemám rád ani ja, no ani to mi neskazí náladu a aj napriek tomu, že tohto roku som 2. sviatok vianočný strávil v práci boli tieto sviatky jedny z najkrajších, aké som kedy mal a snažil sa ich prežiť tak, ako keď som mal 10 rokov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára