24. júla 2012

SunDance 2012 – párty ako sa patrí!

Tak ako je to už tradíciou, aj tento rok sa na Domaši odohral, v poradí už 5. ročník bombastickej párty pod šírim nebom, párty s názvom SunDance. 


(foto by ProgressiveStudio.sk)
Celé to začalo už okolo obeda, no ja, pokiaľ som sa dotrepal na miesto činu autobusom bolo už niečo po 15-ej. Po hľadaní známych, ktorý tam už boli od štvrtku a po zoznámení s novými ľuďmi sme sa vrhli na ete destilere“ :) Okolo 22. hodiny sme vyrazili všetci spoločne na main stage, kde už vyhrávala Laddy M, ale to, čo po nej predviedol EKG, na ktorého som sa osobne najviac tešil bolo čosi neskutočné. Ale dokonca ani to nebolo to najlepšie, čo sme na tejto párty mohli zažiť. Po ňom nastúpil na scénu headliner Deniz Koyu. Menšia ukážka jeho majstrovského diela tu.
Samozrejme, musím pochváliť perfektné nielen zvukové, ale aj svetelné efekty, o ktoré sa postarala spoločnosť Ministry. Nechýbal dokonca ani ohňostroj :-) Po Denizovi nasledoval headliner no. 2, Artento Divini, ktorý celý dav ľudí absolútne rozsekal. Totálne, aha! Úplne vyčerpaný od celovečerného skákania, vrieskania, no hlavne užívania si perfektnej hudby som sa bol pozrieť aj na Milana Lieskovského, ktorý hral v second stagei okolo tretej hodiny rannej. Tam som sa trošku prebral a keď Milanko svoj set skončil ako inak, než legendárnou Elenyou, vrátil som sa späť na hlavný stage, kde som zotrval až do konca celej párty. Každý kto vydržal tak mohol vidieť Mira (EKG) ako tancuje s Vodkou v ruke a rozdáva parky :-) Je to famózny človek a som rád, že som mu to mohol povedať aj osobne :)
Ráno sme sa všetci  plný zážitkov zhodli na jednom - o rok zas, tam!

Na záver spomeniem, že prvú oficiálnu sériu fotiek od ProgressiveStudio.sk nájdete tu a druhú, od Miroslava Poliaka tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára